نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات ! این همه خبر و هیچ ...

آخرین اخبار از نقل و انتقالات ! این همه خبر و هیچ ...

در ابتدای فصل نقل و انتقالات زمستانی صحبت های زیادی در رابطه با خروج چند بازیکن یوونتوس شنیده شد اما تا به امروز اتفاق رخ نداده و به نظر می رسد یوونتوس هنوز مناسبی برای بازیکنان خود پیدا نکرده است. در ادامه مهم ترین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس را خواهیم داشت.

 

برناردسکی:

 

در حالی که گفته می شد ممکن است یوونتوسی ها تصمیم به فروش فده بگیرند، اما امروز رسانه ها از توافق برناردسکی و سران یوونتوس برای ماندن در یووه تا پایان فصل خبر می دهند.

 

دی شیلیو:

 

بازیکن ایتالیایی دیگر گزینه ای بود که احتمال خروج او در زمستان داده می شد ولی امروز اگرستی مدعی شد که دی شیلیو هم در یوونتوس ماندنی شد.

گفته می شود عملکرد برناردسکی در پایان فصل بررسی می شود و آن موقع در مورد ادامه ی همکاری تصمیم گیری می شود

 

پیاتسا:

 

بازیکن کروات یوونتوس در آخرین لحظات از رفتن به کالیاری منصرف شد و حالا گفته می شود شاید به صورت قرضی راهی تیم سمپدوریا شود.

البته امروز ظهر خبری منتشر شد و ایتالیایی مدعی شدند که پیاتسا برای حضور در ترکیب یووه شانس خود را امتحان خواهد کرد و به تیم دیگری نمی رود.

 

راکیتیچ:

 

توتو مدعی شد که راکیتیچ در لیست خرید یوونتوس قرار داشته ولی توافق با سران بارسا در این رابطه انجام نشده و همین موضوع سبب شده راه انتقال وی به یوونتوس مسدود شود.

 

امره جان:

 

بازیکن آلمانی تیم یوونتوس رسما درخواست خروج داده و یوونتوس تصمیم دارد به زودی او را به یکی از تیم های خواهانش بدهد و گفته می شود دورتموند از شانس بالایی برای خرید ستاره ی آلمانی برخوردار است.

یوونتوس به کمتر از 25 میلیون یورو برای فروش بازیکن آلمانی خود رضایت نمی دهد.

 

کورزاوا:

 

دی‌مارزیو: یوونتوس از همان اول هیچ علاقه ای به معاوضه ی کورزاوا و دی شیلیو نداشت و این موضوع کنسل شد.

دیروز مدیاست مدعی شد که یوونتوس به صورت شخصی با کورزاوا به توافق رسیده اما ناگهان این موضوع منتفی شده است.

 

پوگبا:

 

رسانه های ایتالیایی از جلسه میان رایولا مدیر برنامه های پل پوگبا و پاول ندود در هفته های آینده خبر دادند تا وضعیت نهایی ستاره ی فرانسوی برای پیوستن به تیم یوونتوس مشخص شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: